Vi har ett ansvar, hörni!

15 augusti, 2000 kl. 18:24
873 visningar

Först och främst; jag gillar de nya forumet! Det kommer ta ett tag att vänja sig vid, och lära sig alla finesser med – men det kan jag leva med!

Vad jag ville poängtera, för oss alla som använder forumet, är att den nya trådningen med ämnen och dess inlägg inte kommer riktigt till sin rätt ifall vi fortsätter i ungefär samma stil som tidigare. Kan vi inte ha några huvudämnen, tex ”Byte/Önskas/Säljes”, ”Krukade växter”, ”Vårplantering”, ”Beskärning”, ”Klematis” osv osv. Inte vet jag vilka ämnen som skulle passa som huvudämnen, men det är bara en tanke… I sådana fall skulle det kanske vara lättare att hitta det som tex skrivits om hagtornshäckar (om det tex fanns ett huvudämne som hette ”Häckar”, eller kanske ”Häcken i brödrosten”? Vad vet jag…);.

Skulle det funka, tror ni? I alla fall tror jag att det skulle bli mindre rörigt om vi försöker samla våra inlägg under huvudämnen… Det här inlägget skulle då hamnat under ”Synpunkter på nya forumet” eller dylikt.

Förresten – forumteknikerna…vi behöver ett lite större fönster att redigera våra egna inlägg i! :);

Redigerad 2000-08-15 18:26:45